Shopping Cart
Your Cart is Empty
Quantity:
Subtotal
Taxes
Shipping
Total
There was an error with PayPalClick here to try again
CelebrateThank you for your business!You should be receiving an order confirmation from Paypal shortly.Exit Shopping Cart

Klachten

Bij Thuiszorg' Aristides' Care wordt een klacht serieus genomen.

De cliënt zelf, maar ook familie, een vertegenwoordiger of een nauw bij de cliënt betrokkene persoon kunnen een klacht indienen. Het moet altijd gaan om een klacht van of namens de cliënt. Probeer eerst naar een oplossing te zoeken met de medewerker.

U kunt hieronder de klachtenformulier invullen of een mail sturen naar [email protected]

KLACHTENFORMULIER

This site uses Google reCAPTCHA technology to fight spam. Your use of reCAPTCHA is subject to Google's Privacy Policy and Terms of Service.

Bedankt voor uw bericht. We zullen zo spoedig mogelijk reageren.

Klachtenfunctionaris


Lukt het niet om tot elkaar te komen, dan kan ook de onafhankelijke klachtenfunctionaris met u zoeken naar een oplossing.

Onafhankelijke klachtenfunctionaris Quasir:

Coördinator Mevrouw L. de Boon

Telefoonnummer; 06-48 44 55 38

E-mail adres voor Onafhankelijke Klachtenbemiddeling is: [email protected]