KLACHT INDIENEN

Bent u ergens ontevreden over?

Laat het ons zo snel mogelijk weten. Wij komen graag samen met u tot een oplossing. Hoe zeer wij ook onze best doen om de beste zorgverlening te bieden, er kan helaas wel eens iets niet naar wens gaan. Wat uw klacht ook is meld het bij ons, zodat wij samen met u kunnen kijken hoe we het op kunnen lossen.

Voor individuele klachten kunt u hier ons klachtenformulier invullen. U ontvangt een reactie uiterlijk binnen 6 weken, maar meestal veel eerder.

Of neem contact op met onze externe klachtenfunctionaris.

Contactgegevens Quasir:
0561-618711
website: quasir.nl

Klachtenreglement

Meer informatie over onze klachtenafhandeling vind u in ons klachtenreglement.

Wij gaan hiermee zo snel mogelijk mee aan de slag en zullen contact met u opnemen. Ons klachtenreglement kent geen bezwaarprocedure, echter zijn wij wel aangesloten bij een geschillencommissie.

Geschillencommissie

Op het moment dat wij er samen met u niet uitkomen kan de klacht doorgestuurd worden naar de geschillencommissie. Aristides' Care is aangesloten bij de stichting Zorggeschil.

Contactgegevens geschillencommissie:
Stichting Zorggeschil
Postbus 1021
7940 KA Meppel
0561-618711
info@zorggeschil.nl
www.zorggeschil.nl 

Bezorgde man met een verpleekundige in gesprek.

Klachtenformulier

Klachtformulier